Wednesday, March 11, 2009

Musykill...


Bolehkah aku kurus dalam masa setahun ni? hmmm.. setiap hari berdoa dan berdoa. malahan berusaha sekeras-kerasnya. aku berpendapat bahawa proses menguruskan badan ini sangat memanipulasikan mental. rata2 orang yang berjaya melakukan banyak pengorbanan. masa, tenaga, wang ringgit dan makanan kegemaran (semestinya). namun semuanya pasti berbaloi. senaman adalah juga elemen penting dalam proses ini. namun terdapat banyak kekangan bagiku untuk melakukannya. semuanya aku lakukan bukan untuk kesenangan atau pandangan mata orang lain. tapi adalah bagi kepuasan diriku sendiri. walau apa pun yang terjadi, nekad harus tetap, semangat mesti kuat. aku boleh.. huhuhuhu... setahun dari sekarang..

3 comments:

  1. xsemestinye korbankan makanan kegemaran..
    asalkan cara betul xjd maslah..
    go sarah caiyok!!
    nk petua tnye la kt aku ye..

    ReplyDelete